Prowadzimy programy sensomotoryczne oparte na koncepcji i metodzie Treningu Globalnego w wybranych placówkach szkolnych i przedszkolnych. Sposób realizacji programu pilotażowego Treningu Globalnego Procedury – Diagnoza sensomotoryczna – Diagnoza optometryczna – Zajęcia grupowe oraz indywidualne
Grupa wiekowa 10-15 lat
- Indywidualne zajęcia rozwijające koncepcją i metodą Treningu Globalnego uwzględniające problemy
koncentracji uwagi koordynacji sensomotorycznej
- Dysleksji, dysgrafii, ADHD, ADD
- Umiejętności czytania, pisania, liczenia
- Techniki uczenia się i zapamiętywania
- Krytyczne i twórcze myślenie
- zajęcia grupowe w grupach 3-5 osobowych rozwijające
- Umiejętności czytania, pisania, liczenia
- Techniki uczenia się i zapamiętywania
- Krytyczne i twórcze myślenie
Grupa wiekowa 3-6 lat oraz 6-10 lat
- zajęcia indywidualne terapeutyczno-rozwijające koncepcją i metodą Treningu Globalnego
- Sensomotoryka, rozwój, komunikacja
- dobór technik, wykonywanie zadań
- koordynacja, zachowania, rozwój emocjonalno-społeczny
- kształtowanie lub/i wspomaganie funkcji czytania, pisania, liczenia, zapamiętywania, rozumienia poleceń, adekwatnych zachowań normatywnych oraz relacji emocjonalnych
Zajęcia indywidualne dla DOROSŁYCH
Podnoszenie jakości funkcjonowania sensomotorycznego w życiu.
Panowanie nad emocjonalnością
Rozwiązywania problemów
Samorozwój i kształtowanie charakteru i osobowości
- potrafię być spokojny(a) w trudnych sytuacjach,
- panuje nad rodzajem ekspresji emocjonalnej
- podejmuję w spokoju i z pewnością swoje decyzje
- jestem otwarty(a) na nowe
- podejmuję wyzwania rozwijające mój umysł
- odkrywam w sobie nieznane pokłady możliwości i umiejętności
Najnowsze komentarze