O NAS

Instytut Wspierania Rozwoju powstał w 1998 roku i swoimi działaniami obejmuje wspieranie rozwoju
dzieci, młodzieży oraz dorosłych z całej Polski oraz spoza jej granic.

Pracujemy według koncepcji i metody Trening Globalny,
która została opracowana przez wieloletniego terapeutę
i pedagoga – mgr Dorotę Rudzińską-Friedel.
Metoda została pozytywnie zaopiniowana między innymi
przez Kuratorium Oświaty.

Wspieramy rozwój dzieci dyslektycznych,
nadpobudliwych i z problemami emocjonalno-
społecznymi. Zadania wykonywane przez dzieci są
indywidualnie dostosowane do ich potrzeb i możliwości,
a przy tym opierają się o aktualną diagnozę
funkcjonowania sensomotoryczno – odruchowego.

Dla osób dorosłych oferujemy sesje harmonizująco-
relaksacyjne oraz w metodzie Treningu Globalnego,
aby m.in. wzmocnić kompetencje społeczne,
wspomóc łatwiejsze gospodarowanie emocjami,
poprawić codzienne funkcjonowanie szczególnie
w okresie wzmożonego stresu lub utrzymującego się
obniżonego nastroju (stany depresyjne, lękowe itp.).

Dorota Rudzińska-Friedel

Założycielka

Dagmara

Joanna

Lidia

Dominika

Robert

Alicja

Agnieszka

Justyna

Izabela

Karina

Agnieszka

Paulina

Agnieszka

Marta

Agata

Katarzyna

Ewelina

Agnieszka


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/semrau/domains/plusik-minusik.pl/public_html/wp-content/plugins/nd-shortcodes/shortcodes/custom/service/layout/layout-5.php on line 8

01. Doświadczenie

Nasz Instytut Wspierania Rozwoju od wielu lat w Gdyni z sukcesem realizuje różnego rodzaju zajęcia dla dzieci i ich rodziców, które wspierają rozwój dziecka i integrację sensoryczną.

02. Profesjonalizm

Wspieramy dzieci z niepełnosprawnościami takimi jak; autyzm, ADHD, zespół Downa czy mózgowym porażeniem dziecięcym. Skutecznie pomagamy podopiecznym w przełamaniu swoich deficytów w sferze fizycznej i emocjonalnej.

03. Zaufanie

Naszą misją jest kompleksowa pomoc dzieciom na każdym etapie ich rozwoju w taki sposób, aby możliwie jak najbardziej zniwelować lub całkowicie wyeliminować wady rozwoju integracji sensorycznej.

04. Pasja

Naszą pracę traktujemy jako pasję i misję, każde dziecko otaczając wielką empatią i podchodząc do niego indywidualnie.