trening personalny

telefon - ikonka +48 509 388 552    

e-mail - ikonka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

graZagraj z nami

Rozwój mowy dziecka - baza wiedzy

Wspólnym celem terapeutów, psychologów, rodziców oraz opiekunów jest stworzenie dzieciom optymalnych i przyjaznych warunków do dorastania. Wczesne wspomaganie rozwoju pomoże w rozwiązywaniu najczęstszych problemów, do których zaliczyć należy opóźniony rozwój mowy dziecka, zaburzenia koncentracji, problemy z nauką czy budowanie relacji społecznych. Odpowiednio przeprowadzona terapia pedagogiczna to klucz do wspólnego sukcesu.

Na czym polega terapia pedagogiczna?

Terapia pedagogiczna, czyli zajęcia korekcyjno-kompensacyjne to długofalowa pomoc psychologiczna dla dzieci z trudnościami w szkole. Poprzez rozpoznanie przyczyny niepowodzeń i zaniżonej samooceny, psycholog dziecięcy może wdrożyć odpowiedni program. Terapia pedagogiczna ma na celu motywację do działania dzieci i młodzieży oraz eliminowanie nieprzyjemnych zdarzeń. To ogólnie pojęta walka z trudnościami w czytaniu lub pisaniu — dysgrafią, dysleksją, dysortografią. Pomoc psychologiczna na tym etapie jest niezwykle istotna, ponieważ poprzez rozwiązywanie takich problemów jak nadpobudliwość czy innych zaburzeń zachowania przyczynia się do sukcesów w życiu dorosłym.

Na tej stronie zebraliśmy najważniejsze informacje na temat tego, jak powinna wyglądać skuteczna pomoc dla dzieci i prawidłowo przeprowadzona terapia pedagogiczna. Terapia dysgrafii, ćwiczenia na koncentrację dla dzieci czy spersonalizowany program wczesnego wspomagania rozwoju dziecka to działania, które wspierają w osiągnięciu sukcesu.

Zapraszamy do lektury.

ZAPRASZAMY NA KURS – Sposoby komunikowania się z uczniem z MPDz

Zapraszamy na kurs doskonalący: "Sposoby komunikowania się z uczniem z MPDz, sposoby sprawdzania kompetencji intelektualnych”.

TEMATYKA:

  1. Zasady komunikacji – porozumiewanie się.
  2. Komunikacja a realizacja potrzeb ucznia oraz zachowania i emocje. Trening emocjonalny.
  3. Ruch wspomagany i jego znaczenie w edukacji i komunikacji.
  4. Ćwiczenia rozwijające a komunikacja ucznia z zaburzeniami werbalnymi oraz z niepełnosprawnością ruchową.
  5. Umiejętności szkolne a funkcjonowanie sensomotoryczne.
  6. Rodzaje ćwiczeń i testów sprawdzających umiejętności szkolne ucznia z MPDz na każdym etapie rozwoju.
W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.