trening personalny

telefon - ikonka +48 509 388 552    

e-mail - ikonka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

graZagraj z nami

Publikacje

Do tej olimpiady człowiek przygotowuje się od momentu przyjścia na świat i poprzez proces rozwojowo-poznawczy i integracyjno-zmysłowy, logiczno-pamięciowy zbiera informacje, przetwarza je, korzysta z nich. W tym procesie powoli rodzi się „dojrzałość szkolna”, czyli czas, w którym dziecko jest przygotowane do podjęcia nauki w szkole. Żeby nastąpiła dojrzałość szkolna – dziecko musi mieć zintegrowane wszystkie systemy zmysłowe, co w sposób naturalny następuje od 5. do 9. roku życia. Trzeba więc wspomagać proces integracji zmysłowej u młodego człowieka, aby w wieku 6 lat, bez względu na indywidualne preferencje integracji zmysłowej, był w pełni przygotowany do nauki i mógł odnosić sukcesy, aby nauka była przyjemnością.

Na zakończenie roku szkolnego jeden z chłopców zrobił nam niezwykły koncert, który przerodził się prawie w Plusikową dyskotekę. Wrażenia niezapomniane.

1. Specyfika współczesnego rodzicielstwa

Obecnie funkcjonujemy w realiach społeczeństwa informacyjnego i konsumpcji, gdzie dostęp do wiedzy i wielu usług został możliwie najpełniej zautomatyzowany i jest niemal natychmiastowy, a obowiązującą naczelną zasadą jest odczuwanie satysfakcji i przyjemności. W realiach tych funkcjonuje współczesna rodzina, która aktualnie podlega licznym przemianom, „wymuszonym” przez postępujące zmiany społeczne dokonujące się m.in. w gospodarce, na rynku pracy, w sferze edukacji, obyczajów, norm społecznych, ale i indywidualnych wyborów każdego człowieka.

Dziecko jest podmiotem terapeutycznych działań wspierania rozwoju i jest to truizm, ale jakże często o tym zapominamy.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.