trening personalny

telefon - ikonka +48 509 388 552    

e-mail - ikonka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   

graZagraj z nami

KIERUNKI WG TEGO CO CZUJESZ I SŁYSZYSZ

Cele: kierunkowość, koncentracja uwagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzeni, przetwarzanie informacji, przewodzenie bodźców czuciowych

 

OPIS ĆWICZENIA:

Dziecko leży na brzuchu. Zadaniem dziecka jest mówić i rysować kierunki wg tego co czuje na plecach i słyszy od nauczyciela lub tylko czuje. Ćwiczenie wykonujemy prawą i lewą ręką.

 

CO ROBI NAUCZYCIEL:

Mówi głośno kierunek i rysuje go na plecach dziecka. W kolejnym etapie nauczyciel tylko rysuje kierunek, bez mówienia. Wspomaga wykonanie zadania poprzez swoją obecność i ewentualną dyskretną pomoc tak, aby uczeń miał poczucie, że wykonał zadanie i odniósł sukces.

 

CO ROBI UCZEŃ:

Rysuje kierunki.

 

CEL ĆWICZENIA:

  • koncentracja uwagi
  • kierunkowość
  • orientacja przestrzeni
  • utrwalenie orientacji kierunków w przestrzeni
  • koordynacja wzrokowo-ruchowa
  • przetwarzanie informacji
  • przewodzenie bodźców czuciowych

 

SPOSÓB WYKONANIA:

  • Etap I: Kierunki proste z mówieniem nauczyciela
  • Etap II: Kierunki proste bez mówienia nauczyciela
  • Etap III: Kierunki proste i pośrednie z mówieniem nauczyciela
  • Etap IV: Kierunki proste i pośrednie bez mówienia nauczyciela


POLECENIE:

  • Etap I
    Narysuj na kartce kierunek, który słyszysz i czujesz na plecach
  • Etap II
    Narysuj na kartce kierunek, który czujesz na plecach
  • Etap III
    Narysuj na kartce kierunek, który słyszysz i czujesz na plecach
  • Etap IV
    Narysuj na kartce kierunek, który czujesz na plecach

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.