Ćwiczenia koncentracji dziecka – Gdynia
Ćwiczenia wspomagające rozwój dziecka – oferta
Proponujemy szeroki wachlarz ćwiczeń służących do treningu poszczególnych funkcji sensorycznych, motorycznych czy umiejętności szkolnych. Każda karta opracowana jest w taki sposób, aby angażować do pracy jak największą ilość analizatorów i systemów zmysłowych. Opracowane przez nas ćwiczenia zostały stworzone w oparciu o koncepcję Treningu Globalnego, przez co kompleksowo stymulują mózg i pobudzają do pracy wszystkie bodźce zmysłowe. Oprócz tego, przygotowane przez nas ćwiczenia dostosowane są do rozwinięcia poszczególnych funkcji sensorycznych, z którymi dziecko ma problem.
Proponujemy różnorodne ćwiczenia na koncentrację, a także wspomagające właściwą koordynację ruchową, skuteczne ćwiczenia na dysleksję i dysortografię, ćwiczenia wspomagające mowę i właściwą artykulację u dzieci, a także ćwiczenia leczące nadpobudliwość i zaburzenia zachowania.
W ofercie naszego Instytutu Wsparcia Rozwoju znajdują się też zabawki edukacyjne i inne materiały niezbędne do treningu wspomagającego rozwój dziecka. Zapraszamy do Gdyni, gdzie mieści się nasz instytut Wsparcia Rozwoju!
Poniżej przedstawiamy kilka przykładowych opisów ćwiczeń.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt:
Dorota Rudzinska- Friedel tel. +48 501 393 164, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rozszerzona oferta ćwiczeń dostępna na stronie: Trening Globalny
Kolory jeszcze raz
Dziecko układa żetony wg poleceń terapeuty i odpowiada na jego pytania.
4 PORY ROKU
Cele: koncentracja uwagi, rozumienie tekstu czytanego
TRENING CZYTANIA KOLORAMI
Cele: automatyzacja celowości ruchu, czytanie, koncentracja uwagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa, pamięć, poznawanie kolorów, równowaga, zapamiętywanie informacji
JEDNAKOWE ELEMENTY
Cele: koncentracja uwagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa, planowanie ruchów, spostrzegawczość, twórcze myślenie
CO OZNACZA KOLOR
Cele: koncentracja uwagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa, logiczne myślenie, pisanie, poznawanie kolorów, skojarzenia
KIERUNKI WG TEGO CO CZUJESZ I SŁYSZYSZ
Cele: kierunkowość, koncentracja uwagi, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzeni, przetwarzanie informacji, przewodzenie bodźców czuciowych